pappa min pappa..

Pappa min pappa.. jag har alltid vetat att du är knäpp men du är lite sjuk faktiskt, på ett bra sätt.. tror jag?

Snön har lyckligtvis kommit tillbaka för det har snöat där uppe den här veckan. I veckan har det även varit kallaste temperaturen sen jag kom hit, ruggigt är rätta ordet.

Idag åker jag tillbaka till thredbo och stannar över helgen. Imorgon är det husinspektion här så jag är glad över att jag inte är hemma då. Tycker inte om människor som inkräktar.. hihi.

Jaaaja, nu måste jag duscha och göra mig iordning. Grace kommer och hämtar mig klockan 4 och.. oj.. det var ju väldigt snart :/ Jag som inte ens har börjat packa. JAJA, jag har alltid varit lite av ett sista minuten barn så varför inte fortsätta på den banan? :D

xox
Elli♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0