SEGT INTERNET!

Åh, jag blir galen. Internet är sjukt segt här. Det är nått krångel så all våran kapacitet har typ gått ner till noll. Eller jag vet inte, fattar inte riktigt det där. Men jag är smart nog att veta att det går segt.... Det är typ 10 sek fördröjning på allt jag skriver. SATANS irriterande (förlåt mamma).

Annars mår jag bra. Börjar dock bli förkyld och min hals mår för tillfället inte så bra. Joyce och Sam är bättre, febern är borta. Men Sam har hosta och är super förkyld.

I helgen ska jag tillbaka till snön i Thredbo. Hmm, kan inte komma på något mer som har hänt eller ska hända snart..

JOO, något aldelles jätte viktigt. Jonna och Evelina kommer ju snart, hihihihihihi :D:D:D:D. det är ju bara 15 dagar kvar tills de åker (eller landar :p). Förstå vad bäst vi kommer ha det!!


hihi look at us ^^

Nu ska jag sätta på en film och sova, filmen heter "The Year My Voice Broke" och är en australienk kultfilm. Viii får väl se vad jag tycker om den!

Gonatt.

xox
Elli♥


Kommentarer
Postat av: Pappi & Jezz

Hur gick det med brödet?

Tycke du sa att all snö regnat bort i Thredbo, men det finns kanske annat att göra där!! Oh my dear

P(r)ins(ett) Läkarson kanske dyker upp ur en kängurupung.

XOX

2009-08-26 @ 20:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0