släkt träff i Yarralumla, Canberra.

Jaha godkväll allihoppa!

Nu har jag precis kommit hem från en middagsbjudning hemma hos Grace.. Hela hennes släkt var där. Jag träffade hennes mormor och morfar och farmor, hennes mamma och pappa och hennes två yngre bröder. Det var riktigt trevligt. Det var även det sjukaste huset jag sett i hela mitt liv. Dem har pool, tennisplan och 5-6 inbyggda flatscreens all over the place. De har även en högtalare i varje rum i huset så vill man ha tag på någon är det bara att prata i en mikrofon så hör alla i huset det!! Hennes pappa är en auktoriserad revisor... Säger väl allt. Det kändes ungefär som att jag var med i MTV cribs och fick en rundtur i någon kändis hus. TOTALLY WHACKED!
Apart from the house, så var alla jätte trevliga och frågade massa om sverige (de verkade helt ärligt intresserade :p). De tyckte även att det var skit kul att jag är rädd för harar och skämtade en HEL del om det.
Det blev dock ingen utgång, jag måste upp tidigt imorgon och hon har en massa uni-work. Så det blir istället imorgon då jag och Grace ska in till Kingston och partajja lite, sen ska vi ha en liten sleep-over at her place. It's gonna be awesome! :D

Barnen är tyvärr fortfarande sjuka och Sams feber bara ökar och ökar. Jenny ska ringa doktorn tidigt imorgon och boka in en tid, Joyces prickar på kroppen försvann under natten men kom tillbaka nu på kvällen så vi får se vad det kan vara för något konstigt imorgon. Imorgon kommer även inspector Gadjet hit och ska kolla husets värde, samma tid ska Jenny till läkaren så det blir jag, barna och en främling hemma på förmiddagen (läskigt) :P.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite ur "eclipse" och sen sova.

xox
Elli♥

Kommentarer
Postat av: mamsen

Du o sjuka barn och en främling....en baggis,hjärtat! Fixar du med lillfingret! Prickar och feber...hmmmm, 3-dagars feber kanske? Stackars Sam som får så hög feber. Pyssla om honom lite extra, han är ju av mans-kön och de är ju lite klena o emliga!

Hoppas att du o Grace får en trevlig kväll i Kingstone! MEN SKÖT DEJ!!!!

Puss på dej, ungen min!

2009-08-20 @ 17:37:05
Postat av: Sarabanara

ASBRA SKRIVET!!! massa tummar upp, hehe puss!! Hoppas att de inte har någon konstig influensa, jag har hört att det är nån som skall gå nu............ :P



Hade du kul ute då? Mer bilder på hus och hur ni bor! Ditt rum och köket och allt!! Ta kort på maten oxå!

2009-08-21 @ 18:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0