Narooma!

Hej alla!

Nu sitter jag har mitt i stressen av packning och planering for att skriva ett sista inlagg innan det bar av mot Narooma! Nu ar klockan 11.00 och vi hoppas kunna komma harifran om en timme. Jennys foraldrar som ar har och halsar pa har hyrt ett hus i Narooma som vi ska aka till och bo i en vecka.
Det kommer bli sol och bad och maaassa god mat, det basta i livet.

Jag har tyvarr inte tid att skriva mer for jag maste byta en bajsig bloja (underbart) och fortsatta med min packning.

Jag saknar er!

Love
Elli♥

Kommentarer
Postat av: Pappa & Pernilla

Vem är världens hjälte?



PS. Såg du någon val i Narooma?

Postat av: Maja.

Hamnade här för första gången idag. Om jag har fattat rätt så bor du i Australien? Hur hamnade du där?

2009-12-01 @ 23:12:17
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hola ellii, jag saknar dig jättemycket! Jag tänkte, eftersom jag inte har någe internet hemma i forshaga så har vi ju inte kunnat prata på väldigt länge, att du skulle få en liten kommentar-update om vad som händer i mitt liv at the momente! Låter bra? Här kommer den:



Jag kanske måste flytta ut ur lägenheten för att det inte funkar med Frida och Elli längre. Men, pappa, jag och mamma pratade om det igår och vi kom fram till att så kan det ju inte alls bli! Eftersom det är Elli och Frida som har orsakat det här så är det ju dom som borde få ta smällen, ellerhur? För egentligen så är det ganska jobbigt att flytta, det blir ju massa pappersarbeten för mamma och så måste jag byta boende och hur blir det med alla hål i väggen? Då måste ju jag betala för dom hålen och sen när jag flyttar ut ur den isf nya lägenheten så måste jag betala de hålen också? Det funkar ju inte! Så vi kom iaf överräns om att jag ska säga till Frida och Elli att jag vägrar flytta och att om dom inte trivs med mig så är det dom som måste flytta! Då måste dom ju sära på sig, för det finns inga lediga tvåor! ;) Så det ska nog lösa sig.

Sen så är det såhär att Lukas inte mår så bra nuförtiden, han har magont. Det innebär att han blir mycket arg när en hund kommer i närheten och så kan det inte vara på en hundskola så han ska vara hemma nu ända fram till jullovet..förhoppningsvis så är han frisk efter det så jag kan ta tillbaka honom! Han börjar redan bli bättre nu när vi är i hemma i Örebro tillsammans. :)

oooch, tisdag, så drog jag ut min visdomstand! DETDU! Ida följde med mig till tandläkaren och så fick vi vänta en hel timme innan vi fick komma in.. haha. Bedövningssprutan gjorde väldigt ont men att dra ut tanden gjorde inte ont alls, det var bara ruskigt obehagligt! Dom fick till och med sy ihop såret efter! hahah, det var ganska coolt. Efteråt så fick jag gå igenom HELA stan, till hunddagis, med en kompress i munnen. Jag såg skit rolig ut och jag fick blod smak i munnen hela tiden, det smakar inte gott! (Jag skulle aldig kunna bli en vampyr, för blä vad äckligt det smaka! :D) Nu idag, dagen efter tanddragningen, så har jag jätte ont. Det gör ont när jag äter och när jag gäspar och så gör det ont hela tiden..usch! Idag åker jag hem till Forshaga också, men jag är bara där i en och en halv dag för sen på fredag så kommer pappa och hämtar hem mig igen! Eftersom Lukas ska stanna här i Örebro så blir jag ensam där uppe och då vill jag ta varenda chans jag får att komma hem!



Ja, nu vet du lite mer av vad som händer med mig, haha. Hoppas du har det kul och att allting är okey hos dig, i Australien! Love uuu!!! <3

2009-12-02 @ 12:46:59
Postat av: Maja.

Okej, låter ju underbart=) Joo, är lite sugen på Australien faktiskt. Har kompisar som är där och reser och ska jobba nu, så man har ju börjat sukta men man måste ju kolla upp lite alternativ och så. Vet du någon bra sida man kan kolla upp om jobb och så där borta?

2009-12-06 @ 17:06:03
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0