Excited!

Kul att ni gillar min nya klänning. Jag älskar den! :D

Nu är klockan 11, jag ska precis gå och lägga mig för att få min skönhetssömn.
Jag har ställt klockan på 04:40 för att gå upp, duscha, göra mig iordning och sen åka iväg till flygplatsen där ett flyg väntar på mig för att ta mig till BRISBANE!
Jag är så sjukt uppe i varv så jag vet inte om jag kommer kunna sova men jag vet att jag måste så ska iallfall försöka. För imorgon påbörjar min 10 dagars resa, tillsammans med två helt underbara vänner som jag saknar så grymt mycket, och då måste jag vara pigg och allert.
Jag kommer såklart att uppdatera under tiden jag reser (tar dock inte med mig min laptop så pappa du behöver inte oroa dig!) så att ni får veta och se vad jag har för mig!

Det var bara det "lilla" jag ville säga innan jag somnar.

Ha det bra så länge.


xox
Elli♥


Kommentarer
Postat av: mamsen

Hej hjärtat!

Hoppas att du och systrarna får en härlig tid!

Glöm inte kameran! Sen måste du väl vila ut från

allt glitter o glamour. Fortfarande en hemmafrus vardag? Var rädd om dej! Puss

2009-10-14 @ 14:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0