Haircut!

Godkväll bäbisar :)

Imorse, ungefär runt klockan 10, tog jag, Sam, Joyce och Alistair ett litet bad. Ja, det var ett LITET bad. För vi trängdes allihoppa i våras lilla badkar. Haha, det finns bildbevis men till eran besvikelse så tänker jag inte visa dom här för er. Det är aldelles för underhållande att titta på.
Efter det gick vi till parken där vi mötte Karin, Mathilda och Adam. Deras far (som jag med dåligt samvete inte kommer ihåg namnet på men jag tror att det är Mikael) kom också lite senare för att byta en bajsig blöja på Adam. Det kom många tårar efter många busiga lekar vid lekplatsen men så är det att vara barn!
När vi kom hem igen bakade jag och Sam bröd och sockerkaka. Det blev väldigt lyckat och en god mellanmålsfika.
Nu på kvällen har Rachel, våran privata frisör (inte direkt men jag gillar att säga så), varit här och klippt alla våras hår. Jag, som så många gånger har gått hemifrån frisören och velat skjuta någon, blev faktiskt rätt så nöjd med min hårklippning. Jag tror att det den här gången kommer att växa ut till något bra..

Låter som en hemmafrus vardag..





gos! man ser inte mycket av håret här men så blev det :)

God natt.

xox
Elli♥



Kommentarer
Postat av: papi

Det verkar som du längtar hem...not.

Kul att du gör så mycket saker och verkar ha det bra.

Har dina kompisar kommit än?

Erica är och badar men alla andra hälsar Puss & kram

2009-10-06 @ 19:16:55
Postat av: mamsen

en hemmafrus vardag? Njut, Elinor!

2009-10-09 @ 07:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0