Update!

En helt underbar sak som hänt är att jag nu har bokat min resa till Brisbane och på torsdag åker jag iväg för att träffa systrarna Jouper som jag saknar något otroligt mycket. När jag väl landat den femtonde har vi tio dagar på oss att resa tillsammans innan brudarna åker vidare till Nya Zeland (stavas det verkligen så..?), det kommer att bli GREAT!

I torsdags var jag på Elle's födelsedagsmiddag. Planerna var att jag egentligen inte skulle följa med men så blev det iallafall. Jag och Grace kom dit 30 minuter försent. Anledningen till att vi var så sena var för att Grace, av en olyckshändelse, körde in i sin pappas porsche. Det blev en buckla i dörren och en del repor i den svarta lacken medans Grace's bil ramlade isär. Att själv sitta i bilen samtidigt som olyckan inträffade önskade jag inte var sant men tyvärr så vittnar jag hela händelsen. Man bör INTE köra bil när man är stressad (hör du det pappa!).
Menmen, det var jätte trevligt på middagen och jag träffade en hel del nya, trevliga människor. Tanken var också att vi skulle åka hem efter middagen, men Gracey kände inte för att åka hem och påminnas den tidigare händelsen så vi drog med alla andra ut och festade istället. Haha det var riktigt kul även fast jag och Grace sprang iväg på egna äventyr. Hennes killkompisar (som var tt perfekt exempel på hur ett gäng fotbollsspelre är) var också ute och vi bestämde oss för att hänga med dom istället. Vi spenderade mestadels av kvällen dansandes uppe på scenen på mooseheads. Det blev till slut en väldigt lyckad kväll!!

Tidigare samma dag var jag, Joyce, Sam och Alistair på en liten utflyckt till en lekpark vi aldrig varit vid förut. Det var väldigt spännande då den nya lekparken hade en jätte hög rutchkana som man kunde tvinga Elli att åka på så att Joyce också skulle kunna åka.




Elle är det blonda bruden i mitten!




Lördag, igår, var jag ute..igen. Tidigare på dagen var jag på stan med Katie och shoppade en massa. Det var helt sjukt underbart för det var så himla länge sen som jag verkligen shoppade ordentligt.

Jag köpte bland annat:


varav denna jag hade på mig kvällen och såg ut som en vandrande discoboll, SNYGGT!



och lite annat smått och gott..

Idag har jag inte gjort mer än att vaknat upp hemma hos Grace, åkte hem, gick och la mig igen och sen ätit middag. En underbar slappardag. Imorgon börjar det vanliga jobbandet då det är slut på skollovet och sam går tillbaka till skolan och jag till lärandet.

Nu ska jag lägga mig och kolla på film och sen sova.

Ha en bra dag.

xox
Elli♥





Kommentarer
Postat av: papi

Hej hopp Festelli! Mycket partande!!

Du har rätt man skall inte köra bil stressad. Iofs står det inga porchar på min uppfart.

POK

2009-10-11 @ 19:54:22
Postat av: Norrlands-Marie

Nu förstår jag innebörden i diskoboll ;-)

Med en diskoboll i taket och dig med den klänningen i samma rum skulle vara häftigt att se!



Ha'de så bra!

2009-10-12 @ 22:56:13
Postat av: Sofie

Snygga kläder :) puss

2009-11-18 @ 13:45:46
URL: http://sofienyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0