Ikväll kör vi igen!

Jag glömde berätta för er att jag i lördags var ute med Grace och Steph. Vi hade sjukt roligt. Vi dansade överallt, hela tiden. Vi slutade på en gay bar där vi seriöst shakade arsle med ett gäng bögar. Måste nog ha varit det mest underhållande jag någonsin beskådad och varit med om på samma gång.
Jag sov hemma hos Grace den natten. Klockan 4:30 ramlade vi hem (vi ramlade inte men jag gillar det utrycket). Vi sov på sofforna i hennes vardagsrum vilket är skönare än min egen säng. Grace drog upp gardinerna för hon tyckte att vi skulle titta på soluppgången. När hon hade gjort det och lagt sig i soffan igen, upptäckte vi att solen redan var uppe.. Haha då blev vi sura och det hjälpte när vi stoppade in gosaker i ugnen för att sedan äta.
En Mycket lyckad kväll!

Ikväll hade vi tänkt att göra lördagskvällen en repris. Skrämma bögar på gayclub, skratta oss till döds och dansa tills våra fötter svullnar till storleken på Hagrids fötter (aldelles för mycket Harry Potter, kan inte hjälpa det). Men den här gången har vi en engelsman till sällskap. Max, från någonstans i England, ska hjälpa oss att röja gatorna i Canberra. Det kommer att bli grymt!

Det var allt jag hade att säga den här gången.
Jag lovar att vi hörs snart igen.

OCH FARMOR FÖRLÅT FÖR ATT JAG MISSADE DIN FÖDELSEDAG. Sanningen är kommen, jag är världens sämsta barnbarn :(.


This is me tonight!

xox
Elli♥

Kommentarer
Postat av: Ika :)

Kan du vara en av dom snyggaste människorna som finns eller?:D<3

2009-10-28 @ 11:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0