port macquarie!

Heeeeeeeeeeej!!

Nu sitter jag pa ett hostel i port macquarie, vi ska precis laga mat och sen sova. Idag har vi suttit pa en buss i sju timmar och ar nu helt slut och redo for sangen!
Jag och Jonna har legat och kommit pa lite nya roliga "dagens citat":

1. "Varan generation kommer till slut att alla bli lesbiska."
2. "Nej nu borjar detta bli trakigt, ta av kondomen"

Anledningen till att dom har citaten uppfanns var for att vi dusskuterade ett nytt fakta inom forskningen. Kvinnor gar uppat i sexualiteten medans mannen gar nerat, da upptackte vi att vi kvinnor alla kommer att bli lesbiska aldre. Sedan kom vi pa att det basta vore om man motter nagonstans mitt emellanvilket ar runt omkring 35-40 da alla skaffar barn, darfor skapades citat nummer tva!

Helt onodig fakta men jag tyckte att detta var lite roligt att dela med mig!

Efter att vi var i surfers paradise akte vi till byron bay vilket var en mysig liten turist stad. Dar testade vi pa att aka hanggliding. Vi slangde oss ut i luften, fastspanda i vingar och flog over havet i ca 30 min. Det var en jatte haftig kansla, men det blev lite langtrakigt efter ett tag. Men ca 250-300 meter over havet, flygandes som en fagel och mota den friska luften var en harlig upplevelse. Vi sag samtidigt en val hoppa upp ur vattnet, det var skit haftigt. Tyvarr hade jag ju inte min kamera men jag tog anda nagra bilder med min telefon som jag kan visa er senare.

Nu maste jag kolla till pastan.

Ha det bra sa lange.

xox
Elli♥

Kommentarer
Postat av: Jessica,Ida, Pernilla

Go for it girl, hade så mysigt och lev livet.

Hann du se vad det va för val? Knölval? Blåval, Gråval:)osv.



Kramiz från oss. M & E hälsar säkert men de sover just nu.

2009-10-21 @ 20:29:16
Postat av: mamsen

Hängde inte riktigt med i resonemanget om sexualiteten. Vad händer mellan 35-40? Och exakt vad är det som går upp o ner??

Fortsätt du med hanggliding, på spaning efter valar. Det låter mer intressant!



pussar från mamsen,46 på väg upp eller ner?



2009-10-22 @ 13:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0