surfers paradise.

Hej och hopp.

Nu sitter jag pa hostelet i surfers och fordriver tiden lite pa internet. Vi vantar pa bussen som ska ta oss vidare till byron bay. Torsdag, fredag och lordag har varit helt galet underbara. I torsdags kom jag till Brisbane och traffade systrarna jouper. Vi gjorde inte mycket mer an att ga runt i stan och shoppa lite. Fredag kom vi till surfers paradise och bade fredag och lordag festade vi. Det var sjukt roligt och tillsammans med Jonna paminns jag av hemmet och saknar det lite. Men jag vill icke hem!!

Mamma, jag gjorde det klantigaste anda. Jag lyckades glomma kameran. Fraga inte hur jag lyckades med det men det var val min otur som slog till.

Det var val det anda jag hade att saga den har gangen.
Jag haller er uppdaterade!

xox
Elli♥


Kommentarer
Postat av: mamsen

meeeeen.....suck!

2009-10-19 @ 06:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0