Sydney!

Mamma, mannen borjar som bast och sen blir dom bara samre.. Vi kvinnor borjar som samst men blir battre och battre for varje ar som gar. Darfor kom vi fram till att man maste motas magonstans mittimellan. Mamma du ar bara pa vag uppat ju aldre du blir!!!

Just nu sitter vi pa ett internet cafe i underbart vackra Sydney. Vi anlande igar och har under gardagen och dagen idag strosat runt och sett hur otroligt vacker stad Sydney ar. Igar var vi pa botanic garden och tittade pa alla vackra vaxter och sag massa flygande hundar som hangde, upp och ner som fladdermuss, i massa massa trad. Vi strosade runt i massa affarer och sag sa manga snobb affarer sa vi knappt ville visa oss dar.
Idag har var varit och tittat pa hajar och sjokor pa Sydney aquarium och det var otroligt haftigt.
Bilder fran Sydney kommer senare.
Imorgon ska vi kolla pa teater inne i opera huset, det kommer att bli sjukt grymt.

Nu upptackte jag precis att min tid pa datorn har tagit slut och jag maste avrunda.

Jag saknar er dar hemma en hel del men jag lever livet och har det jatte bra.

Take care.

xox
Elli♥

Kommentarer
Postat av: ida/avund

hej stroppis! roar du dej bara? och hur kan man bli rastlös när man skyglidar och ser valar???? Saknar dej massor här hemifrån men det är underbart att läsa att du lever loppan :D mängder med pussar!

2009-10-29 @ 19:01:05
URL: http://idaspike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0