Sorry!

Forlat for daligt uppdaterande, men jag ska beratta anledningen.
Vi har under ganska manga veckor nu haft nagon javel (ursakta spraket men personen ar vard det) som sitter inne pa varat internet och snor kapacitet. Det innebar att nar vi val ska sitta vid internet sa gar det huuuur sakta som helst. Vi trodde att allt skulle bli battre nar vi satte sakerhetsnyckel pa modemet, men ICKE! Sa darfor har vi nu stankt av det tradlosa for att se om det blir nagon skillnad. Detta innebar att jag inte kommer att kunna sitta pa min dator tills vi koper en sladd (vilket jag hoppas blir vaaldigt snart) och det innebar aven att jag inte har det tre sista bostaverna i det svenska alfabetet, vilket ni nog har markt vid det har laget.
Det ar valdigt frustrerande, men vad gor man inte :P.
 Jag inser aven att jag inte har berattat for er om min briljanta ide. Jag ska starta ett eget foretag dar jag rekryterar svenska aupairer till Australien. Jag haller for tillfallet pa att skaffa mig en hemsida. Eller ja, min alskade van Daniel har det ansvaret men jag maste da svara pa ett par fragor, vilket blir ett problem da jag inte har internet pa min egen dator (SUG).
MEN.. jag ser sjukt mycket fram emot att val komma igang, nar allt ar klart rattsmassigt.

Annars mar jag bra och alla har hemma ar nu friska. Ah, forutom Alistair. Han har nu det Tony hade, nagon konstig laskig hosta. Men han var hos farbror doktorn igar och fick meducin. Sa snart blir han nog frille! :D

Nu har vi planer pa att aka ut pa en liten picknik, myys!

Vi hors snart igen mina nara och kara. (Pappa du kan val halsa till farmor fran mig att hon kommer att fa ett vykort, jag far sa daligt samvete att jag inte har skickat men jag har faktiskt ganska mycket att gora har trott eller ej!)

xox
Elli♥


Kommentarer
Postat av: ida thörne

va coolt att du ska starta nåt eget! =) good luck

2009-10-06 @ 12:58:50
URL: http://strulig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0