mardröm!!

waaah, jag hade verkligen världens läskigaste mardröm. jag tog en liten powernap förut idag för att samla lite krafter. men det hjälpte inte så mycket för jag vaknade upp utmattad och full av svett. i drömmen gick jag i en lååång korridor som jag hade sett förut men kunde inte komma ihåg vart. jag vänder mig om och vem annars om inte LORD VOLDEMORT (evil knevil i harry potter) står framför mig med sin trollstav i högsta högg pekad rakt på mig, (nu kan ni nog även gissa vilken korridor jag gick i). precis när han skriker "avada kedavra" vaknar jag.. shiiiit det är inte normalt att drömma sånna drömmar? jag måste sluta titta så mycket på harry potter.. hädan efter kommer jag bara kolla på my little ponny och pippi.

annars måste jag säga att febern är över och jag mår prima efter en veckas svininfluensa!
pappa tro mig när jag säger att det ÄÄNNDDAA jag har gjort är att knapra tabletter. jag äter även lika mycket som en rugbyspelande son.. men vad är väl livet utan en liten febertopp lite då och då??

ÅSA VAD KUL DET LÅTER :D. Jag hoppas att du har hittat massa snygga killar där borta som du kan spana på. Självklart så måste du spela svårflörtad för att fånga det bästa, men vad gör det att tjuvkika lite? ;D
Lukas är en liten mes, det visste vi alla redan om. Hoppas bara att han klarar sig igenom alla terminer lika bra som jag vet att du kommer!!! :D
Jag saknar dig en hel del.

I lördags var jag ute i Canberra och visade för första gången sen jag kom hit vilken partypingla jag är! Haha full var jag med guuuuud så kul det var. Jag har nog aldrig träffat så många trevliga människor på en och samma gång i hela mitt liv. Och otroligt nog verkade dom att tycka om mig ockå.. :D
På torsdag har jag blivit medbjuden igen för att styra upp partylivet i Canberra.

Nu ska jag lägga mig och läsa den sista boken i the twilight saga, "breaking dawn". Jag vet inte om jag tycker om denna sista boken lika mycket som de andra. Men har bara börjat så vi får väl se hur jag känner för det sen!

Vi hörs snart igen mina kära.

xox
Elli♥

Kommentarer
Postat av: Jezz

Tjo va roligt det har släppt för dig med kompisar och livet i Aussie.

Ha det riktigt kul i Canberra men låt det inte bli förmycket...... ;)

Å föresten vill du att jag köper en drömfångare? en sån som M och E har :)

Kram å sov gott

2009-09-10 @ 15:17:37
Postat av: PappaMissU

Canberras Paris Hilton, woao. Hoppas du hinner med att jobba lite mellan alla partyn! Valdemart!!! Mardröm? låter mer som dilerium. POK

2009-09-10 @ 19:48:56
Postat av: Åsa

Äh, alla killar bor ju i Deje! En mil från Forshaga, så vi ser dom inte så ofta. ;) Men några finns det väl allt! :D

Lukas är ju ingen mes! Han är jätte duktig! :D (okej..lite mesig är han väl..)



btw, helt fel var det väl inte att drömma om voldermort? Han är ju ganska snygg! ;)

hah puss! <3

2009-09-20 @ 10:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0