YEYY!!

Nu funkar internet som det ska igen!!!
Det var sjukt frustrerande innan när ingenting alls funkade som det ska. Det var fördröjning på ALLT. På youtube tog det ca 60 min att ladda upp en video.. sjukt. Men nu är det som vanligt igen, wehooo!

Till sämre nyheter så ligger jag hemma i 38-39 graders feber idag. När man är såhär sjuk och ligger i sängen och tycker synd om sig själv saknar man en omtänksam mamma. MIN mamma.
Utöver febern är hela jag mörbultad efter helgens skidåkning. I söndags åkte vi en hel del skidor, backarna var isiga och det var snöstorm. Jag åkte in i vartenda träd jag kunde komma åt.. Jag trodde i början att jag hade brutit min axel men tror inte att det är så farligt. Kan dock inte röra den så bra. Jag tror även att jag slog rekord i hur många kullerbyttor man kan göra i rad ner för en backe, haha. 
Men vad roligt jag hade!

Nu när internet funkar som det ska igen kan jag visa lite bilder :D

Vi var på piknick en dag jag, jenny och barnen.. Vi såg några svarta jätte vackra fåglar!










Nu ska vi äta och sen ska jag sova och bli frisk.

SMILE!

xox
Elli♥


Kommentarer
Postat av: din favorisyster pernilla!

Gå inte och få svininfluensan för då blir jag arg! Krya på dig kära syster

puss, älskar dig!

2009-09-01 @ 21:23:15
Postat av: din favoritsyster pernilla!!

Gå inte o få svininfluensan för då blir jag arg!

Krya på dig kära syster.

Älskar dig!

2009-09-01 @ 21:29:24
Postat av: mamsen

Min stackars älskling!

Det bästa botemedlet mot feber och onda axlar är VILA! Även när febern är borta och axeln inte gör lika ont längre så ska man ta det LUGNT! Jag antar att du kan "höra" mej genom cyberspace.....;D

Jag pysslar om dej i tanken och försöker att inte oroa mej! Sköt om dej nu! xoxo <3<3<3

2009-09-02 @ 07:55:59
Postat av: mamsen

PS Otroligt vackra svarta svanar! Exotiska och ovanliga!DS

2009-09-02 @ 07:59:57
Postat av: åsa

elliiii!!

jag saknar dig!



Sitter på Fridas datorn atm. vilket är asgött, både hon och elli har internet. ;)..elli min rumskompis alltså! :D

Lukas är sjukt duktig med andra hundar men idag hade det inte gått så bra när en tjej från tvåan skulle gå ut med honom, han hade tydligen flytt ut genom hans lucka..haha..oops!:$ Som tur är så förstår dom här att han bara är lite orsäker. :) MEN annars har det gått sååå mycket bättre än vad jag trodde det skulle gå, jag är superstolt! :D

Det ända negativa som jag kommit på med att vara här i Forshaga är...MYGGEN!!! Jag är totalt uppäten på benen..om jag drar handen mot benet så är det bara pluppigt! SICK! :( Jag som hatar mygg..aja, vad gör man inte..? :D



Nu fick du lite update..hihih!

ÄLSKAR DIG! PUSS! <3

2009-09-02 @ 22:18:42
Postat av: Iprenmannen

Jag är ipren - den intelligenta värktabletten

mot värk och feber är jag en effektiv en

smärtstillande, febernedsättande jag ipren, de' e' helt enkelt intelligent.

Jag har anti-inflammatoriska egenskaper

bra mot muskelvärk, ryggvärk och ledvärk

En ipren 400 mg hjälper oftast bättre

än 2 receptfria tabletter med paracetamol

till exempel alvedon vid huvudvärk mensvärk och tandvärk.

Jag är ipren - den intelligenta värktabletten!



XOXO JEZZ OCH PAPPI

2009-09-03 @ 22:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0